فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد؛

اجرای طرح عملياتی ذوالفقار ۹ در شاهين شهر

سرهنگ «ثابت‌راسخ» از دستگيری سارقان، مواد فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر با اجرای مرحله نهم طرح عملياتی ذوالفقار و پاک‌سازی نقاط آلوده طی ۷۲ ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ - 17June 2023

اجرای طرح عملياتی ذوالفقار ۹ در شاهين شهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «بهزاد ثابت راسخ» فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نهم طرح عملياتی ذوالفقار با محوريت پاکسازی پارک‌ها، دستگيری خرده فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگيری سارقان خرد و خيابانی به مدت ۷۲ ساعت در تمامی نقاط شهرستان شاهين‌شهر و ميمه اجرا شد.

وی شناسايی و دستگيری ۲۴ سارق در ارتباط با سرقت‌های قطعات خودرو، اموال معابرعمومی، اماکن خصوصی، سيم برق و منازل نيمه ساز، دستگيری ۵ خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک‌ها و محلات و کشف ۲ کيلو انواع مواد افيونی از آنها و جمع‌آوری ۷۶معتاد متجاهر و تحول آنها به مراکز ترک اعتياد را از دستاوردهای اين طرح اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و ميمه با بيان اينکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های امنيت محله محور با هدف ارتقای امنيت اجتماعی و کاهش جرائم و افزايش احساس امنيت و رضايت در بين مردم با جديت از سوی پليس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

اين مقام انتظامی با تأکيد بر اهميت همکاری مردم با پليس در کاهش جرائم و ارتقای امنيت گفت: شهروندان محترم می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طريق تماس با مركز فوريت‌های پليس ۱۱۰، پليس را در اين امر مهم ياری دهند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار