فرماندار بوشهر:

موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است

«رحیمی» با بیان اینکه جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته زخم‌های فراوانی دیده است گفت: همه موفقیت‌های کنونی نظام مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۵۹۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ - 17June 2023

موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،«صالح رحیمی» فرماندار بوشهر عصر امروز (شنبه) در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: کارکنان مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران همیشه با تمام توان خود در حال خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا هستند.

فرماندار بوشهر ضمن گرامیداشت ۲۷ خرداد سالروز شهادت سنگرسازان بی سنگر اضافه کرد: جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته زخم‌های فراوانی دیده است و همه موفقیت‌های کنونی نظام مرهون خون شهداست.

وی با اشاره به مقابله با دسیسه‌های دشمن گفت: جمهوری اسلامی در کل دنیا به عنوان یکی از الگو‌های سیاسی مطرح است و همه دشمنان برای تخریب این موضوع فعالیت می‌کنند. امروز در عرصه بین الملل‌ می‌بینید که آمریکا خود را کدخدای جهان می‌دانست، ولی اکنون دیگر به این شکل نیست و نخواهد ماند.

وی ادامه داد: دشمنان ما به تمامی اهداف خود به صورت ترور عمل کردند و از کارشناسان علمی و نظامی تا مدیران و رؤسای رده بالا در موضوع اقتصادی را تحت فشار قرار دادند و تحریم‌هایی کردند که ما اجازه خرید دارو برای عزیزانمان را نداریم.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: هیچ کشوری در دنیا را نمی‌بینید که این همه در فشار و هجمه‌های داخلی و خارجی را تحمل کند و این گونه ایستادگی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار