استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار در تمام مناطق است

«احمدزاده» گفت: برنامه دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار و گسترده در تمام مناطق است که این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد با کلنگ‌زنی چندین ابرپروژه محقق می‌شود.
کد خبر: ۵۹۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ - 17June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در ملاقات عمومی با مردم اظهار داشت: به زودی آزمون جذب ۸۰ نفر نیرو برای ادارات دولتی استان برگزار و فرزندان ایثارگران نیز می‌توانند از این طریق جذب ادارات شوند.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در ادارات بدون شرکت در آزمون امکان‌پذیر نیست، افزود: برنامه‌ریزی کردیم که به صورت گسترده شغل پایدار در همه شهرستان‌های استان ایجاد شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سفر دولت به استان کلنگ چندین ابرپروژه به زمین زده می‌شود، گفت: با کلنگ زنی این پروژه ها هزاران نفر مشغول به کار می شوند و تا سال آینده بخش اعظمی از جوانان تحصیل‌کرده جویای کار استان صاحب شغل می شوند.

احمدزاده بیان داشت: حجم پروژه های کلنگ زنی سفر دولت به استان به اندازه ای است که برای بیش از پنج هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص ایجاد اشتغال در صنایع کوچک گفت: برای ایجاد صنایع کوچک در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۵۴ هزار میلیارد تومان هستیم اما چنین رقمی در اختیار استان نیست.

احمدزاده در پاسخ به مطالبه یکی از سرمایه‌گذاران در حوزه تولیدات توسط معلولان در استان، تاکید کرد: بازارچه فروش تولیدات توسط معلولان در تمام شهرهای استان راه اندازی شود.

وی در پاسخ به مطالبه یکی دیگر از شهروندان مبنی بر محصولاتی که به استان قاچاق می شوند، گفت: کلنگ احداث پاسگاه ایست و بازرسی میمند به زمین زده شد و ظرف هشت ماه آینده این پاسگاه که وظیفه جلوگیری از قاچاق کالا را بر عهده دارد به بهره برداری می رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در پاسخ به مطالبه این شهروند در خصوص گردشگرپذیر بودن منطقه چیتاب و نبود زیرساخت های گردشگری از معاون عمرانی استانداری استان خواست نسبت به ایجاد زیرساخت های گردشگری در این منطقه اهتمام لازم را انجام دهد.

احمدزاده در خصوص استفاده از سلاح در مراسم عروسی و عزا که خواسته یکی از ملاقات کنندگان بود، متذکر شد: مرتب اعلام می کنیم در مراسم عروسی و عزا از سلاح استفاده نشود و رسانه ها و صدا و سیما در این زمینه فرهنگ سازی می کنند و نیروی انتظامی و دادگستری نیز با جدیت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها