مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دومین نسخه فصلنامه الکترونیک «ویرا دفاع» منتشر می‌شود

«دهقانی» گفت: دومین نسخه فصلنامه الکترونیک «ویرا دفاع» با محوریت ادبیات پایداری استان لرستان تا پایان خرداد منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۹۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ - 18June 2023

دومین نسخه فصلنامه الکترونیک «ویرا دفاع» در لرستان منتشر می‌شود«عصمت دهقانی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از انتشار اولین نسخه فصلنامه الکترونیک «ویرا دفاع» با محوریت ادبیات دفاع مقدس لرستان در تا پایان خرداد خبر داد و اظهار داشت: زندگینامه و وصیت‌نامه شهدای لرستان، خاطره، معرفی کتاب، شعر داستان کوتاه از مطالب مندرج در این فصلنامه بومی است.

وی افزود: معرفی شاعران و نویسندگان دفاع مقدس لرستان، اطلاع رسانی جشنواره‌های ادبی و هنری دفاع مقدس، بررسی نقش لرستان در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس از دیگر مطالب مندرج در فصلنامه «ویرا دفاع» است.

دهقانی با اشاره به استقبال نویسندگان و شاعران از اولین شماره این فصلنامه الکترونیک، تصریح کرد: استان لرستان سوژه‌های ناب فراوانی برای خلق آثار ادبی و هنری دفاع مقدس دارد که همت بیش از پیش نویسندگان و هنرمندان این دیار را می‌طلبد

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطر‌نشان کرد: در هر شماره از این فصلنامه «ویرا دفاع» بخشی از مطالب به معرفی تازه‌های نشر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: باتوجه به جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان ‌علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لزوم جهاد تبیین به ویژه در راستای معرفی دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان انتشار اینگونه نشریات گامی مثبت و هدفمند در راستای جهاد تبیین است.

دهقانی با بیان اینکه از نظرات و پیشنهادات مخاطبین این فصلنامه تخصصی ادبیات پایداری لرستان در جهت ارتقا کمی و کیفی مطالب استقبال می‌شود، متذکر شد: در شماره‌های آتی این فصل نامه بخشی به شهدای دانش آموز اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار