دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تجدید عهد و پیمان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با شهدای گمنام

صرامی گفت: آزمون پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اهوازبا حضور اساتید و دانشجویان با حضور بر مزار شهدای گمنام این مرکز دانشگاهی و تجدید عهد و پیمان با آرمان شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹ - 18June 2023

تجدید عهد و پیمان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با موضوع بررسی شیوه‌های تدریس و آمادگی برای فصل جدید در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با ارائه برنامه برای ترم‌های‌ آینده اظهار داشت: آزمون پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اهوازبا حضور اساتید و دانشجویان با حضور بر مزار شهدای گمنام این مرکز دانشگاهی و تجدید عهد و پیمان با آرمان شهدا برگزار شد.

وی افزود: طبق بررسی به عمل آمده رضایت نسبی خوبی هم از سوی دانشجویان و هم از سوی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در سال تحصیلی گذشته اعلام شده و امیدواریم که با شیوه‌های نوین تدریس و به صورت حضوری بتوانیم این درس ارزشی را بهتر از قبل به نسل جوان مان در دانشگاه‌های مختلف ارائه دهیم.

صرامی گفت: علیرغم هجمه‌های اخیر دشمنان شاهد حضور خودجوش و صمیمی دانشجویان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بودیم که این حرکت نشان از اعتقاد قلبی و راسخ جوانان عزیز ما به مکتب شهدا و انقلاب اسلامی دارد. حرکتی که از سال‌ها پیش در خیلی از مراکز علمی و دانشگاهی استان به صورت خودجوش شروع شد و به یک برنامه ثابت و ارزشی برای دانشجویان و اساتید این درس تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار