ثبت ۲۱ هزار و ۷۲۶ ماموریت طی هفته گذشته اورژانس استان تهران

سرپرست اورژانس استان تهران از ثبت ۲۱ هزار و ۷۲۶ ماموریت در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۶ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 18June 2023

ثبت ۲۱ هزار و ۷۲۶ ماموریت طی هفته گذشته اورژانس استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، براساس اعلام روابط عمومی اورژانس استان تهران، «محمداسماعیل توکلی» سرپرست اورژانس استان تهران، در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۱۹ الی ۲۶ خرداد) اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۲۱ هزار و ۷۲۶ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۵ هزار و ۱۷۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۶ هزار و ۵۴۸ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت ۴۹ هزار و ۳۲۶ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۱۵۴۰ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی افزود: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳ هزار و ۵۳۳ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸ هزار و ۱۹۳ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی بیان کرد: تصادف خودرو پژو با تریلی با ۶ مصدوم، برخورد وانت با گاردریل با ۸ مصدوم و تصادف تیبا با پژو ۴۰۵ با ۷ مصدوم از جمله حوادث این هفته بود.

توکلی در ادامه افزود: در هفته گذشته، اورژانس هوایی ۵ سورتی پرواز داشته است که طی آن ۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار