رئیس پلیس راه شمال استان کرمان خبر داد؛

دست رد مامور پلیس راه به رشوه ۵۴ میلیونی

سرهنگ «رضایی» از امتناع مامور کنترل محور از دریافت رشوه ۵۴ میلیون ریالی برای چشم پوشی از تخلف راننده یک خودروی عبوری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 18June 2023

دست رد مامور پلیس راه به رشوه ۵۴ میلیونی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «علی رضایی» رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از امتناع مامور کنترل محور از دریافت رشوه ۵۴ میلیون ریالی برای چشم پوشی از تخلف راننده یک خودروی عبوری خبر داد.

وی در این خصوص گفت: مامور گروه کنترل پلیس راه هنگام کنترل ترافیک در مقابل پاسگاه پلیس راه ماهان یک دستگاه تریلر را به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی متوقف و پس از توقیف آن متوجه شد حامل سوخت قاچاق است.

این مسئول افزود: راننده این تریلر قبل از اقدام مامور برای انتقال خودرو به پارکینگ برای جلوگیری از این اقدام قانونی، پیشنهاد رشوه ۵۴ میلیون و ۳۳۰ هزار ریالی به مامور پلیس راه می دهد که این مامور وظیفه شناس دست رد به تقاضای نادرست راننده می زند و راننده را به همراه خودرو جهت سیر مراحل قانونی به عوامل انتظامی تحویل می دهد.

این دستگاه تریلر بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را به صورت غیر مجاز بارگیری و در حال انتقال آن ها به شهرستان های شرق استان بود که توسط ماموران پلیس راه متوقف و اعمال قانون شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها