جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا مطرح کرد؛

لزوم احصاء دقیق و کامل نیازمندی‌های ماموریت اربعین حسینی (ع)

سردار شرفی، احصاء نیازمندی‌های ماموریتی و ارتقاء شاخص‌های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت مثال زدنی بر شمرد.
کد خبر: ۵۹۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 18June 2023

لزوم احصاء دقیق و کامل نیازمندی‌های ماموریت اربعین حسینی (ع)به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در دهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲ اظهار داشت: اربعین حسینی (ع) تابلویی زیبا از عشق و ارادت به حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) است و حضور پرشور و وحدت آفرین همه عاشقان اربعین حسینی (ع) بیانگر عشق به امام حسین (ع) است.

سردار شرفی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را تمرینی برای شناسایی ظرفیت هاو قابلیت‌های سازمان‌های اجرایی، دولتی و فرهنگی کشور دانست و بیان کرد: راهپیمایی حسینی (ع) فرصت مغتنمی برای پلیس است که رویکرد‌های سازمانی اعم از مردم یاری و مردم داری را به نمایش بگذارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره بر لزوم ایفای نقش همه پلیس‌های تخصصی، رده‌های ستادی و فرماندهان انتظامی استان‌های هدف برای ایفای نقش مطلوب در این راهپیمایی عظیم و معنوی بر تسریع در طرح ریزی عملیاتی این ماموریت تاکید کرد و افزود: همه پلیس‌های تخصصی، معاونت‌های ستادی و فرماندهان انتظامی و استان‌های هدف بایستی برای برگزاری ماموریت اربعین حسینی (ع) در سال جاری آمادگی کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) خاطر نشان کرد: همه مصوبات این قرارگاه تا حصول نتیجه قطعی و عینی بایستی پیگیری شود و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

این مقام ارشد انتظامی احصاء نیازمندی‌های ماموریتی و ارتقاء شاخص‌های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت مثال زدنی بر شمرد.

در این جلسه سردار رجبی به عنوان نماینده بازرسی کل فراجا در خصوص نتایج و میزان پیشرفت مصوبات کمیسیون قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۲ گزارشی ارائه کرد.

همچنین نمایندگانی از سازمان اطلاعات فراجا و معاونت مهندسی فراجا نیز به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار