مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

گروه‌های جهادی نوک پیکان حل مشکلات مردم در مناطق محروم هستند

حجت الاسلام «احمدی» گفت: گروه‌های جهادی نوک پیکان حل مشکلات مردم در مناطق محروم و حاشیه‌ای هستند که باید به آنها به عنوان حلقه‌های میانی توجه ویژه داشت.
کد خبر: ۵۹۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 18June 2023

گروه‌های جهادی نوک پیکان حل مشکلات مردم در مناطق محروم و حاشیه‌ای هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و دبیر کارگروه آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه امروز در نشست همفکری و تبادل نظر با فعالان گروه‌های جهادی فعال در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: گروه‌های جهادی نوک پیکان حل مشکلات مردم در مناطق محروم و حاشیه‌ای هستند که باید به آنها به عنوان حلقه‌های میانی توجه ویژه داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت گروه‌های جهادی به عنوان حلقه‌های میانی حکمرانی، گفت: مطالبه گری گروه‌های جهادی سبب حل مشکلات مناطق محروم می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموعه تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و با عنوان کارگروه آسیب‌های اجتماعی استانداری کرمانشاه به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولین پیگیر مشکلات مردم و گروه‌های جهادی فعال خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برخی مواقع نیاز است که مطالبات مردم و همچنین خواسته‌های یک مجموعه جهادی در شهر کرمانشاه از مسئولین مطالبه و پیگیری شود که یکی از برنامه‌های کارگروه آسیب‌های اجتماعی همین پیگیری و مطالبه خواهد بود.

این مسئول افزود: مجموعه سازمان تبلیغات در کشور دبیری کارگروه آسیب‌های اجتماعی را بر عهده دارد و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده شاهد کاهش روزانه و بلند مدت آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: مجموعه گروه‌های جهادی می‌توانند با مراجعه به سایت طوبی در خصوص ثبت گروه جهادی تبلیغی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی اقدام کرده و در زمان کوتاهی مجوز فعالیت به همراه شناسه ملی از این مجموعه دریافت نمایند.

دبیر کارگروه آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: برای استان کرمانشاه به عنوان آسیب پذیرترین استان کشور کارها و برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌ایم که جشنواره «محله همدل» و «نشر خوبی ها» از نمونه‌های این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به کمبود آموزش و توانمندسازی در شهر کرمانشاه، یادآور شد: آموزش و توانمندسازی نیروهای فعال و همچنین تجربه نگاری بحران‌ها برای حل سریع‌تر و مؤثرتر بسیار لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها