مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران:

ساخت مسکن محرومین اولویت کمیته امداد است/ وجود ۴ منطقه محروم در مازندران

«معافی» از وجود ۴ منطقه محروم اشکورات رامسر، سه هزار تنکابن، بخشی از مناطق کجور، پشتکوه ساری (دودانگه) در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 18June 2023

ساخت مسکن محرومین اولویت کار کمیته امداد امام خمینی (ره) است«میثم معافی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: در مسائل حمایتی بیشتر به جوانان توجه می‌شود، اما سالمندی نیز مرحله مهمی در دوران زندگی هر فرد است و توجه به آن کمتر از جوانی نیست.

وی افزود: آرامش مستلزم گذر از این دوره است و فقر می‌تواند این آرامش را متزلزل و اثرات منفی بر روح و روان سالمندان داشته باشد.

معافی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار خانوار سالمند در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: نهاد‌های حمایتی، مراکز نیکوکاری، شبکه‌های نیکوکاری و... باید نگاه ویژه به سالمندان، رعایت احترام و حفظ جایگاه آنان و ارائه خدمات و... داشته باشند.

این مسئول با اشاره به وجود ۴ منطقه محروم اشکورات رامسر، سه هزار تنکابن، بخشی از مناطق کجور، پشتکوه ساری (دودانگه) در استان مازندران بیان کرد: اولویت ما با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در مسئله عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه سرمایه‌ها‌ی در اختیار، در تمامی مناطق از نزدیکترین تا دور دست‌ترین مناطق است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسکن محرومین و اولویت کار امداد در این بخش، تا پایان سال نباید هیچ فافد مسکن روستایی داشته باشیم.

وی با قدردانی از تمامی ادارات مربوطه اظهار داشت: در جهت تسهیل در ساخت مسکن محرومین باید در بخش‌های صدور پروانه ساخت، بیمه، اهداء زمین، تأمین مصالح. همکاری و همراهی بیشتری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار