فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق تأکید کرد؛

«امید آفرینی» و «جهاد تبیین» راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ تلاش دشمن برای ایجاد حس ناامیدی در جوانان

امیر سرتیپ دوم «پرویز» تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را «امید آفرینی» و «جهاد تبیین» دانست و گفت: بازگو کردن پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه عرصه‌های نظامی، علمی و پزشکی و مقایسه آن با کشورهای همسایه و منطقه آن ‌هم در شرایط سخت تحریم‌، بهترین شیوه اميدآفرینی در جامعه‌ است.
کد خبر: ۵۹۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 18June 2023

«امید آفرینی» و «جهاد تبیین» راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ تلاش دشمن برای ایجاد حس ناامیدی در جوانانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز (یکشنبه) در دیدار با کارکنان وظیفه منطقه پدافندی شرق کشور، با بیان اینکه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که فرماندهان و مسئولان در برابر سرباز پاسخگو هستند، اظهار داشت: تک تک سربازان باید به واسطه این لباس مقدسی که پوشیده‌اید احساس مسئولیت و افتخار کنید.

وی با اشاره به اینکه کسب مهارت درخدمت سربازی یک فرصت مناسب برای کارکنان وظیفه است، گفت: برابر تأکیدات سلسله مراتب فرماندهی امروز سربازان وظیفه بعد از پایان خدمت سربازی دارای شغل مناسب هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اعلام اینکه نشاط، مهارت‌آموزی، خوشایندسازی و محیط امن اولویت نخست نیروی پدافند هوایی در حوزه کارکنان وظیفه است، عنوان کرد: دغدغه شخص فرماندهی معظم کل قوا و سلسه مراتب فرماندهی ارتش‌ جمهوری اسلامی اين است که هر کدام از سربازان بعد از پایان خدمت مقدس سربازی یک سفیر خوب برای ارتش و نیروی پدافند هوایی ارتش باشید.

سرتیپ دوم پرویز با بیان اینکه عمده‌‌ترین تلاش دشمن ایجاد حس ناامیدی در جوانان ایرانی است، گفت: امیدآفرینی در کارکنان وظیفه به عنوان نسل جوانان و آینده‌سازان کشور سرلوحه کار نیروی پدافند هوایی ارتش است.

وی ادامه داد:  اگر می‌بینیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در اکثر فرمایشاتشان بر اهمیت و جایگاه نسل جوان تأکید دارند ناشی از آینده‌نگری ایشان به این مهم هست که آینده کشور متعلق به شما جوانان است و شما جوانان باید این را قدر بدانید و با همه توان برای سرافرازی کشور تلاش کنید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه دشمن از تحريم جمهوری اسلامی ایران به جایی نرسید، اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز با استفاده‌ از جنگ ترکیبی قصد بزرگ‌نمایی مشکلات و سياه‌نمایی این همه اقدامات و کارهای ارزشمندی هستند که به برکت جمهوری اسلامی ایران در کشور انجام شده است.

امیر سرتیپ دوم پرویز تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را «امید آفرینی» و «جهاد تبیین» دانست و تصریح کرد: بازگو کردن پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه عرصه‌های نظامی، علمی و پزشکی و مقایسه آن با کشورهای همسایه و منطقه آن ‌هم در شرایط سخت تحریم‌، بهترین شیوه اميدآفرینی در جامعه‌ است.

وی در پایان به هفته عفاف و حجاب اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از بستر فضای مجازی قصد ضربه زدن به حجاب و عفاف خانواده‌ها را دارد که خوشبختانه خانواده‌های کارکنان ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران به مانند همسرانشان الگوی جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار