فرماندار دیلم:

مشارکت بانوان از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه است

«اسدی» با اشاره به اینکه خانواده نقش مهمی در تربیت کودکان و نسل آینده دارد گفت: مشارکت بانوان از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه است.
کد خبر: ۵۹۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 18June 2023

مشارکت بانوان از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد اسدی» فرماندار شهرستان دیلم امروز در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده این شهرستان  اظهار داشت: خانواده نقش مهمی در تربیت کودکان و نسل آینده دارد، مشارکت بانوان از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه است.

وی گفت: مشارکت زنان یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه بوده و فراهم کردن محیط‌های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می‌شود تا بانوان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

این مسئول با اشاره به حمایت دولت از زنان کارآفرین بیان داشت: دولت در این راستا تسهیلات مناسبی برای حمایت از اشتغال زنان در نظر گرفته است.

فرماندار دیلم بر ایجاد بازارچه‌های خود اشتغالی در راستای توانمندسازی زنان تاکید و افزود: هر گاه سخن از عفاف و حجاب می‌آید بسیار تصورشان بر این است که این موضوع مخصوص بانوان است در حالی که عفاف و حجاب هم برای مردان و هم برای زنان است لذا مردان نیز باید در رعایت عفاف و حجاب نهایت دقت را داشته باشند.

اسدی عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌ها با موضوع عفاف و حجاب به گسترش این فرهنگ بویژه در محیط‌های اداری نقش مهمی دارد.

فرماندار دیلم تاکید کرد: فرهنگ سازی، آموزش مهارت‌های زندگی سالم و نشاط اجتماعی از اولویت‌های کاری این کارگروه برای داشتن جامعه و خانواده سالم است.

در پایان این نشست از کارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار