با حضور در منزل شهید مدافع امنیت مطرح شد؛

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: خوشا به حال آنان که در راه دین و انقلاب شهید می‌شوند

آیت‌الله «علما» گفت: به هر صورت نبود شهید برای خانواده سخت است، اما باید تحمل کرد؛ خوشا به این سرانجام که انسان در راه دین خدا و پاسداری از انقلاب و حفظ امنیت جامعه به فیض شهادت نائل شود.
کد خبر: ۵۹۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 19June 2023

خوشا به حال آنان که در راه دین و انقلاب شهید می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به همراه سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در منزل شهید مدافع امنیت شهید «مهدی شاه‌ملکی» به مقام شامخ این شهید ادای احترام و اظهار داشت: همه رفتنی هستیم اما خوشا به حال کسی که به این شکل در راه دین، اسلام و انقلاب و در راه شهدا و در راه حفاظت از اسلام و انقلاب رفته است.

وی افزود: به هر صورت نبود شهید برای خانواده سخت است، اما باید تحمل کرد؛ خوشا به این سرانجام که انسان در راه دین خدا و پاسداری از انقلاب و حفظ امنیت جامعه به فیض شهادت نائل شود.

شهید مهدی شاه‌ملکی انسانی با اخلاق، صبور و شجاع بود

سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: شهید مهدی شاه‌ملکی انسانی با اخلاق، صبور و شجاع بود و شهادت وی برای خانواده، دوستان، سازمان و استان کرمانشاه باعث افتخار و سربلندی شده است.

«مهدی شاه‌ملکی» در روز بیست‌وچهارم خردادماه در درگیری با یک فرد مظنون در شهرک جهاد شهر اسلام‌آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان کرمانشاه تاکنون ۱۰ شهید مدافع امنیت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها