مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

اوقات فراغت فرصت پرورش استعداد‌ها در نسل جوان است

«فلاح» اوقات فراغت را فرصت تقویت ارزش‌ها و پرورش استعداد‌ها در نسل جوان و نوجوان دانست.
کد خبر: ۵۹۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 19June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «فرشید فلاح» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست ستاد سازماندهی اوقات فراغت  جوانان و نوجوانان اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

وی اوقات فراغت را فرصت تقویت ارزش ها و پرورش استعدادها در نسل جوان و نوجوان دانست و با تأکید براینکه برای اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه ها و کلاس های متنوعی باید برنامه ریزی شود گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی را می‌توان از اثرات مثبت غنی سازی اوقات فراغت دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاح، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد را متولی برنامه های اوقات فراغت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی کرد و ادامه داد: بخش های مختلف اداره کل و ادارات شهرستان ها با این ستاد همکاری داشته و برنامه های هر قسمت در اختیار ستاد استان برای جمع بندی قرار گیرد..

وی تصریح کرد: مجتمع های فرهنگی هنری استان برنامه های فرهنگی و هنری خود در طول فصل تابستان ارئه دهند تا در این زمینه نیز برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: اجرای برنامه های هنری در اجراهای صحنه ای موسیقی و تئاتر توسط معاونت هنری برنامه ریزی شود و همچنین ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت نیز به نحو مطلوب در سطح استان اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار