عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نیروهای جهادی پای کار طرح‌ محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی هستند

«آقامحمدی» گفت: در طرح‌ محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور، نیروهای‌ جهادی و پای‌کار بسیار خوبی در حال‌ فعالیت‌ هستند.
کد خبر: ۵۹۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 19June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور امروز در جوار مضجع نورانی‌ حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) و گلزار شهدای سمنان اظهار داشت: اینکه‌ مردم در این شرایط، با مشکلات و سختی سر کنند و در زمینه معیشت مشکل داشته‌ باشند را ما نیز‌ نمی‌پسندیم.

وی افزود: ما خود را در زمینه ساماندهی وضع موجود و رفع مسائل و مشکلات مردم مسئول می‌دانیم و از حضرت جواد الائمه (ع) استدعا داریم که کمکمان کنند تا بتوانیم تا لحظه آخر زندگی، کار کرده و امور را ساماندهی کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: این مهم، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یک واجب کفایی برای همه ما خواهد بود و باید در راستای ساماندهی آن گام‌ برداریم.

آقامحمدی بیان داشت: موفقیت در این حوزه و رفع مسائل و مشکلات مردم نیاز به تزکیه نفس و بخشندگی داشته و نوع همکاری ما با‌ هم‌ نشان از تحقق این تزکیه دارد.

وی گفت: در طرح‌ محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور، نیروهای‌ جهادی و پای‌کار بسیار خوبی در حال‌ فعالیت‌ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها