مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

فرهنگ‌سازی پیرامون ازدواج آسان یک ضرورت است

«فروغی» با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج در پویایی و حفظ سلامت اخلاقی یک جامعه گفت: فرهنگ‌سازی پیرامون ازدواج آسان یک ضرورت است
کد خبر: ۵۹۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 19June 2023

فرهنگ‌سازی پیرامون ازدواج آسان یک ضرورت استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «بهزاد فروغی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: فراهم آوردن بستر ازدواج آسان، توام با بینش و آگاهی و به موقع از مهمترین مسائل و الویت‌های کشور است.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی پیرامون ازدواج آسان افزود: نقش خانواده‌ها و والدین در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان، از هر سازمان و دستگاهی مهم‌تر و اثرگذار‌تر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: البته ما خود را مکلف به حرکت در این مسیر دانسته و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز نقش خود را در این خصوص ایفا کنند.

وی افزایش مراکز مشاوره ازدواج در این امر را بسیار اثرگذار دانست و گفت: افزایش خدمت مشاوره به مردم و فرهنگ سازی مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج بسیار مهم است و امیدواریم شاهد افزایش تعداد این مراکز در سطح استان البرز و حتی شهر‌های کوچک سراسر کشور باشیم.

فروغی با بیان اینکه دولت به سه حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: همه وظیفه داریم همپای دولت در جهت فرهنگ سازی برای ازدواج آسان، بهنگام و پایدار جوانان تلاش کرده و بستر‌های تحقق آن را در جامعه مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بنا به وظیفه ذاتی خود از هیچ تلاشی در جهت تسهیل ازدواج جوانان و ترویج این امر مقدس فروگذار نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: با هر آن چه در توان داریم، تمام سعی و همت خود را به کار خواهیم بست تا اثرگذار‌تر از گذشته در حوزه‌های مربوط به جوانان از جمله مقوله‌ی مهمی همچون تسهیل ازدواج گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار