در دیدار با خانواده شهید «محمد قنبری»؛

واکنش سردار رادان به نحوه شهادت مأمور فراجا/ ‌با قانون از روی هنجارشکنان عبور می‌کنیم

فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند، بایستی این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است.
کد خبر: ۵۹۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ - 19June 2023

واکنش سردار رادان به نحوه شهادت شهید قنبری/ ‌با قانون از روی هنجارشکنان عبور می‌کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان‌» در دیدار با خانواده شهید «محمد قنبری» در شهرستان صیدون استان خوزستان اظهار داشت: خدا را شاکرم که امروز توفیق شد به دیدار خانواده محترم شهید قنبری بیایم و بتوانم از نزدیک مزار آن عزیز آسمانی را زیارت کنم؛ شهید قنبری نخستین شهید و آخرین شهید راه امنیت مردم نخواهد بود؛ چرا که مجموعه انتظامی همواره در مسیر برقراری نظم و امنیت در جامعه، آماده جانفشانی هستند.

سردار رادان ادامه داد: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می‌گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت؛ مردی مظلوم، کم‌توقع، کم‌حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.

سردار رادان با بیان اینکه وقتی یک نفر برای مردم و امنیت اهمیت قائل می‌شود، خداوند به آن بالاترین پاداش را اهدا می‌کند، گفت: خداوند بالاترین پاداش را به کسی می‌دهد که امنیت، آرامش و آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم می‌کند که یکی از آنها شهید «محمد قنبری» است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور گفت: وقتی کسی امنیت و آرامش خود را فدای آسایش مردم کند، حضرت حق چه پاداشی برای او در نظر می‌گیرد که شایسته خدا و بنده آن باشد، قطعاً این پاداش مادی نیست و آن شهادت است، در واقع شهادت هدیه‌ای از طرف خداوند است که نصیب مجاهدان عرصه نظم و امنیت می‌شود؛ هدیه‌ای که شایسته خداوند تبارک و تعالی و بنده گان والا مقام اوست.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: شهید قنبری برای مجموعه انتظامی و خانواده خود افتخاری بزرگ است. او جزو کسانی قرار گرفت که خداوند او را انتخاب کرد و مدال افتخار شهادت را بر گردنش آویخت.

وی ادامه داد: لباس خونی شهیدی که خانواده‌اش به یادگار نگه داشته‌اند در روز قیامت می‌تواند نجات‌دهنده آنان باشد؛ به شرطی که ادامه‌دهنده راه آن شهید باشند. شهدا شعاع و نوری برای خانواده و اطرافیان خود ایجاد می‌کنند که همه در آن قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند، بایستی این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است و در این‌خصوص با کسی تعارف نداریم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: پلیس همواره در خدمت افرادی است که در چارچوب قانون رفتار می‌کنند، ولی وقتی بخواهند قانون را بشکنند، حتما قانونی با آنها برخورد خواهد کرد (‌که البته متفاوت است با کسی که از روی غفلت تخلف رانندگی انجام دهد که جریمه می‌شود)، اما یکی می‌آید به مامور قانون تعدی می‌کند، قانون هم از روی او عبور می‌کند.

وی اظهار داشت: مردم ایذه در خط انقلاب، رهبری، ولایت فقیه، جبهه، مدافع حرم و مدافع امنیت هستند و کسانی که با قصد و نیت می‌خواهند شهر و مردم آن را تخریب کنند، منتظر عواقب قانونی آن باشند.

سردار رادان گفت: فضای مجازی همانند اسم خود مجازی است و حقیقت از نظر ما «شهید قنبری»، «کربلا» و «امام حسین(ع)» است‌.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: قطعاً خون شهید پاسخ می‌دهد و ما از خون شهید نمی‌گذریم و وظیفه داریم که آن را دنبال کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار