معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

تقویت امید و ایمان اکسیر رهایی‌بخش کشور از مشکلات بنیادی است

«سلگی» امیدآفرینی را از مؤلفه‌های اساسی خدمت مدیران عنوان کرد و گفت: تقویت امید و ایمان اکسیر رهایی‌بخش کشور از مشکلات بنیادی است.
کد خبر: ۵۹۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ - 19June 2023

تقویت امید و ایمان اکسیر رهایی بخش کشور از مشکلات بنیادی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در جلسه هم‌اندیشی با کانون‌های فرهنگی و هنری مازندران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحول‌آفرینی و مردم‌گرایی را سرلوحه خود قرار داده است.

وی با تاکید بر نقش تشکل‌های مردمی در تقویت گفتمان دینی، افزود: مردم وفادار و هوشیار کشورمان از آغاز استقرار نظام جمهوری اسلامی همواره حافظ و پیشتاز آرمان‌های دینی و انقلابی هستند.

سلگی ادامه داد: مردم با ایفای نقش مؤثر در سنگربانی از دستاورد‌های انقلاب، مردمی بودن نظام اسلامی را در جهان به رخ کشیدند.

این مسئول وظیفه بزرگ و اساسی مدیران در عرصه‌های گوناگون را خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به مردم برشمرد و بیان کرد: ارتباط دائمی با مردم نشانه شادابی و سرزندگی انقلاب و پیشرفت آرمان‌های انقلابی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در عرصه حکمرانی یادآور شد: تدوین پیوست فرهنگی برای پروژه‌های توسعه‌ای با مشارکت و هم‌افزایی مردم ضرورت انکارناپذیر است.

وی دولت سیزدهم را پیشتاز مردم‌گرایی دانست و تصریح کرد: با هدف تعمیق پیوند دولت با مردم سفر‌های استانی رئیس جمهور و وزیران کابینه به استان‌ها بدون کمترین تشریفات مرسوم اداری تداوم خواهد یافت.

معاون استاندار مازندران، گفت: به دستور استاندار مازندران مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان موظف به بازدید سرزده از ادارات شهرستانی برای ارزیابی پیشبرد کار مردم شدند.

سلگی با بیان اینکه اکنون هیچ اولویتی برای مدیران مهم‌تر از گره‌گشایی از مشکلات مردم نیست، خاطرنشان کرد: در عرصه خدمت‌رسانی به مردم، محرومان و نیازمندان مناطق محروم در اولویت قرار دارند.

وی امیدآفرینی را از مؤلفه‌های اساسی خدمت مدیران عنوان و تصریح کرد: تقویت امید و ایمان اکسیر رهایی‌بخش کشور از مشکلات بنیادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار