فرماندار سلسله:

نویسندگان توانمند برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس شهرستان سلسله شناسایی شوند

«شرفی» گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با شناسایی نویسندگانی توانمند و برگزاری یک کارگاه آموزشی برای آنها لازم است در تهیه دانشنامه دفاع مقدس همکاری مطلوب را داشته باشد.
کد خبر: ۵۹۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ - 19June 2023

نویسندگان توانمند برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس شهرستان سلسله شناسایی شوند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «میلاد شرفی» فرماندار سلسله امروز دوشنبه در جلسه شورای دفاع مقدس شهرستان سلسله با بیان اینکه همه شهرستان‌های لرستان در دفاع مقدس نقش محوری داشته اند، اظهار داشت: گواه آن فرموده مقام معظم رهبری در خصوص رزم لرها است که فرمودند «رزم لرها بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است» که نشان از جانفشانی لرستانی‌ها در دوران دفاع مقدس دارد.

وی با بیان اینکه اکثر گردان کمیل در دفاع مقدس اهل شهرستان سلسله بودند، عنوان کرد: هدف از ایجاد دانشنامه دفاع مقدس از بین نرفتن آن است و چنانچه نتوانیم این دانشنامه را ایجاد کنیم چه بسا کسانی که این اطلاعات را با خود دارند، سال‌های بعد در میان ما نباشند.

فرماندار سلسله، تصریح کرد: ایجاد تمدن اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری با الگوگیری از دفاع مقدس ممکن است و در این راستا نیاز است که تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم و تمام دستگاه‌ها نیز موظف به همکاری لازم هستند تا روند ایجاد دانشنامه شهرستان به نحو مطلوبی پیش برود.

شرفی عنوان کرد: به دلیل اینکه قواعد کار باید به صورت مقاله‌ای پیش برود، مسئولان دستگاه‌ها باید افراد توانمندی که توانایی نگارش در حوزه شهید و شهادت را دارند برای این امر مهم شناسایی کنند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با شناسایی نویسندگانی توانمند و برگزاری یک کارگاه آموزشی برای آنها لازم است در تهیه دانشنامه دفاع مقدس همکاری مطلوب را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها