عملیات استشهادی در جنوب غربی جِنین

منابع فلسطینی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت یک خودروی فلسطینی که قصد انجام عملیات ضد صهیونیستی در جنوب غربی جِنین را داشته، خبر دادند.
کد خبر: ۵۹۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ - 19June 2023

عملیات استشهادی در جنوب غربی جِنینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به سمت یک خودروی فلسطینی که سرنشینان آن دو جوان بوده و قصد عملیات زیرگیری صهیونیست‌ها با خودرو را داشتند، تیراندازی کردند.

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که دو جوان در روستای الشیخ زاید واقع در جنوب غربی جِنین در کرانه باختری هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته و زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

طبق گزارش وبگاه فلسطینی «سما»، منابع صهیونیستی مدعی شدند که این دو جوان قصد اجرای عملیات زیرگیری صهیونیست‌ها با خودرو را داشتند که نظامیان ارتش صهیونیستی به سمت آن‌ها تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، در حین تیراندازی به سمت این دو جوان همچنین دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مورد اصابت گلوله دیگر نظامیان این ارتش قرار گرفته و زخمی شدند.

گروهی از نظامیان صهیونیست، صبح امروز دوشنبه، به صورت ناگهانی وارد شهر جنین شدند و به سمت غیرنظامیان تیراندازی کردند. به دنبال این اقدام، پنج فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

در پی یورش نظامیان صهیونیست به جِنین درگیری بین این نظامیان و مبارزان فلسطینی به وقوع پیوست که به اذعان منابع صهیونیست، موجب غافلگیری نظامیان صهیونیست شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها