مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

دانشجویان باید قدردان شهدا و پشتیبان آنان در مسیر اهدافشان باشند

حجت‌الاسلام «محبی» گفت: دانشجویان باید بتوانیم قدردان شهدا و پشتیبان و در مسیر اهدافشان باشیم، گفت: کسی که برای تامین امنیت کشورش قدم برمی دارد، جایگاه والا و ارزشمندی دارد.
کد خبر: ۵۹۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 20June 2023

دانشجویان باید قدردان شهدا و پشتیبان آنان در مسیر اهدافشان باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «علی محبی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در دیدار جمعی از دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی با خانواده شهید مدافع امنیت «سجاد امیری»، با تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) و همچنین شهادت دلیر پهلوان کرمانشاهی مدافع حرم و امنیت «سجاد امیری» به خانواده داغدار این شهید تازه سفر کرده، اظهار داشت: شهدا جایگاه والای در نزد پروردگار دارند و همه ما باید تلاش کنیم در راه اهداف و آرمانهای والای شهیدان قدم برداریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه بویژه دانشجویان باید بتوانیم قدردان شهدا و پشتیبان و در مسیر اهدافشان باشیم، گفت: کسی که برای تامین امنیت کشورش قدم برمی دارد، جایگاه والا و ارزشمندی دارد.

وی ادامه داد: خوشا به حال سجاد امیری که شهادت نصیبش شد و توانست طعم شیرین شهادت را بچشد و همنشین با امام حسین(ع) باشد همه طعم و مزه مرگ را می چشند ولی نوع مرگ از کدام مسیر نصیب انسان شود خیلی مهم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: طبق فرموده پیامبران بهترین نوع مرگ شهادت است وقتی که جسم از روح جدا شود در جایی که روح به ترقی و کمال میرسد شهادت هست همانطور که حضرت علی (ع) در موقع شهادتش گفت بخدای کعبه که رستگار شدم.

در ادامه این دیدار مداح اهل بیت نیز با ذکر مصبیت کربلا و صبر و استقامت حضرت زینب و سیه زنی اشک در دیده گان همه روانه کرد و در پایان نیز با نثار فاتحه و صلوات منزل نورانی شهید امیری عطر افشانی شد.

«سجاد امیری» مدافع امنیت یکی از بسیجی های اهل کرمانشاه و متولد سال ۱۳۶۳ در استان کرمانشاه می باشد که در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در حین درگیر شدن با افراد مسلح در محل حاشیه نشین کرناچی هنگام درگیر شدن با افراد مسلح جراحت برداشت و بعد از منتقل نمودن وی به بیمارستان به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار