پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز شهادت «مصطفی چمران»

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» با صدور پيامی، فرارسيدن ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و «روز بسيج اساتيد» را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۹۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷ - 20June 2023

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرسپیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز شهادت «مصطفی چمران» از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پيامی، فرارسيدن ۳۱ خردادماه سالروز شهادت «مصطفی چمران» و روز بسيج اساتيد را گرامی داشت.

 درمتن این پیام آمده است:

31 خرداد، سالروز شهادت شخصیتی، متعهد، علمی و انقلابی و یادآور  رشادتهای بزرگمردی است  که علم و تعهد دینی  را به هم گره زد و با روحیه مقاومت، تا ابد الگوی  ستودنی و سترگ  برای جامعه، به‌ویژه اساتید و نخبگان علمی کشور خواهد بود.

شهید دکتر مصطفی چمران، در راه دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، چشم بر دنیا و کرسی‌های مادی دانشگاهی بست و جان شیرین بر کف نهاد تا برای حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به میدان مبارزه حق علیه باطل بیاید.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام «مصطفی چمران»، فرا رسیدن روز بسیج اساتید را به استادان بسیجی خانواده بزرگ دانشگاهیان تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال همواره در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور، تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تقویت جهش علمی و فناوری شاهد توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار