نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد

نخستین نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 20June 2023

نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در نشست شورای اقامه نماز این اداره کل، طی ایراد سخن به تشریح و تبیین جایگاه نماز در دستگاه‌های فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: یکی از وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ایجاد جریان سازی فرهنگی و قرآنی در جامعه است.

جابری انصاری در ادامه ظرفیت اداره کل در حوزه فرهنگی را بسیار ویژه دانست و خاطرنشان کرد: باید از بستر جشنواره‌های فرهنگی استان در پیشبرد فعالیت‌های اقامه نماز در جامعه بهترین و مفیدترین استفاده را نمود.

وی افزود: اجرای طرح بومی سازی برنامه‌های نماز در استان و شناسایی ظرفیت‌های استانی که در برنامه‌های ملی لحاظ نشده است و تبدیل آن به برنامه‌های بومی، سرلوحه فعالیت‌های حوزه نماز در سال جاری باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در ادامه ابراز داشت: تمهیدات لازم برای اقامه نماز جماعت با شکوه با حضور حداکثری مدیران و کارکنان در ستاد و ادارات تابعه صورت پذیرد.

جابری انصاری در پایان با اشاره به فعالیت‌های شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در سال ۱۴۰۱، در حمایت و پشتیبانی از تولید آثار فرهنگی و هنری مرتبط با نماز، ادامه این مسیر را باعث شکوفایی استعداد‌ها در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در استان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار