فرمانده سپاه کربلا تأکید کرد؛

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در برگزاری کنگره شهدای استان مازندران

سردار «مسلمی» بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در برگزاری دومین کنگره شهدای استان مازندران تأکید کرد.
کد خبر: ۵۹۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 20June 2023

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در برگزاری کنگره شهدای استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین رونمایی از نشان و عنوان دومین کنگره شهدای استان مازندران عصر امروز با حضور آیت الله «محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه، «حسینی‌پور» استاندار، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولین استان و اصحاب رسانه استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از تشکیل ۲۰ کمیته در راستای برگزاری این کنگره در استان خبر داد و اظهار داشت: مسئولین دستگاه‌ها که عضو کمیته‌های این کنگره هستند باید با حداکثر توان به برنامه‌های این رویداد فرهنگی معنوی بپردازند.

وی انتقال درست معارف و سیره عملی شهدای والامقام استان به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل نو را از اهداف کنگره برشمرد و بر لزوم بازخوانی و ترویج سیره شهدا تاکید کرد.

فرمانده سپاه کربلا همچنین معرفی درست رزمندگان، سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس مازندران که در جبهه‌های نبرد علیه رژیم بعث عراق نقش آفرین بودند را از دیگر اهداف عنوان کرد.

سردار مسلمی با اشاره به برگزاری نشست‌های ماهانه و فصلی جهت بررسی روند اجرای برنامه‌های همسو با کنگره شهدای استان مازندران گفت: در این راستا از جوانان دلسوز، دغدغه‌مند و انقلابی بهره‌مند خواهیم شد.

فرمانده سپاه کربلا همچنین استفاده از ظرفیت مردمی را در هرچه بهتر برگزار کردن این کنگره موثر دانست و از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خواست دغدغه‌مندانه در جلسات این کنگره حضور بهم برسانند و فرمانداران نیز در برگزاری درست این کنگره با یکدیگر رقابت کنند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران نیمه اول سال ۱۴۰۳برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار