با هدف ترویج ازدواج آسان صورت گرفت؛

عقد زوج جوان بابلی در بوستان شهدای گمنام امیرکلا

بوستان شهدای گمنام امیرکلای بابل امروز میزبان جشن خانوادگی سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود.
کد خبر: ۵۹۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 21June 2023

عقد زوج جوان بابلی در بوستان شهدای گمنام امیرکلابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، بوستان شهدای گمنام امیرکلای بابل امروز میزبان جشن خانوادگی سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود.

این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و جذاب، جشن عقد یک زوج جوان، قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، هدیه به مادران دهه هفتادی دارای ۳ فرزند به بالا و مزدوجین امیرکلایی تاریخ اول ذی الحجه ۱۴۰۱ تا اول ذی الحجه ۱۴۰۲ بوده است.

در این جشن ۸ میلیون تومان توسط مهمانان برنامه، ۲۲ میلیون تومان توسط پایگاه‌های بسیج و کمک هزینه کربلای معلی و مشهد مقدس توسط خادمیاران رضوی شهر امیرکلا به این زوج اهدا شد.

این برنامه توسط بسیجیان و با همکاری مسئولان شهر امیرکلا با اجرای گروه نمایشی، سرود، اهدا جوایز و عقد و ازدواج یک زوجین جوان در بوستان شهدای گمنام امیرکلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام بابائیان «امام جمعه امیرکلا» در این مراسم گفت: جشن بزرگی مثل سال‌های گذشته با حضور خواهران شهر امیرکلا در جوار مزار شهدای گمنام شهر امیرکلا برگزار شد.

وی افزود: امسال برنامه‌های متنوعی برای الگو پذیری و تاسی از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام بابائیان تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این جشن با شکوه این است که زندگی آسان و سبک زندگی ارزشی و فاطمی را بتوانیم ترویج کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار