معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های دهه ولایت و امامت

«طالبی» گفت: برنامه‌های مختلف برای گرامیداشت دهه ولایت توسط گروه‌های مختلف اجرا می‌شود و برای جلوگیری از موازی‌کاری و اقدامات بخشی یکی از دستگاه‌ها یا نهادها باید متولی شود تا برنامه‌های دهه ولایت و امامت در سطح استان به صورت منسجم باشد.
کد خبر: ۵۹۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 21June 2023

«ایمان و امید» ۲ مؤلفه امیدآفرینی/ پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های دهه ولایت و امامتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای راهبردی بنیاد غدیر استان، اظهار داشت: طی دو سال اخیر نظام اسلامی توفیقاتی در سطح ملی و بین‌المللی داشته و هم حاکمیت و دولت سیزدهم اقدامات زیرساختی بسیار خوبی داشته است که مردم از آن اطلاع ندارند.

وی با اشاره به کوتاهی مسئولان در خصوص تبیین توفیقات نظام و دولت سیزدهم، بیان داشت: ما مسئولان در خیلی از جاها کوتاهی کردیم و اگر چنانچه جوان و نوجوان ما آمد کف خیابان مطالبه‌گری داشت ما مقصر هستیم به جهت اینکه نتوانستیم داشته‌های که نظام دارد را به آنان منتقل کنیم و در این زمینه کم‌کاری کرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تبیین کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد امسال به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) دو کلید واژه اساسی «ایمان و امید» را مطرح فرمودند که به عنوان دستوری مؤکد همگان وظیفه‌ داریم در این حوزه اقدامات مهم و مؤثری را داشته باشیم.

طالبی مطرح کرد: هدف دشمن در شایعه‌پراکنی و ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب بیشتر قشر جوان و نوجوان است لذا در برنامه‌ریزی که اوقات فراغت جوان و نوجوان در دستور کار قرار دادیم رویکرد اساسی ما «ایمان و امید» است.

وی با اشاره به اینکه عمده برنامه‌ها و کلاس‌های اوقات فراغت تابستان با رویکرد مسجدمحوری خواهد بود، تأکید کرد: مناسبت‌های زیادی در پیش رو داریم و باید در هر دو مؤلفه «ایمان و امید» نهایت تلاشمان را داشته باشیم و برنامه‌های نو و جذابی را برای جوان و نوجوانمان برگزار کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: تحت هیچ شراطی نمی‌پذیریم که برنامه‌ای تحت نشاط اجتماعی اجرا شود اما بُعد اسلامی آن رعایت نشود لذا در کنار اجرای برنامه‌های شاد و اسلامی تلاش می‌شود بحث «جهاد تبیین» خود را به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان در سطح استان برسانیم.

طالبی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت باید از موازی‌کاری و اقدامات بخشی پرهیز شود، متذکر شد: برنامه‌های مختلف برای گرامیداشت دهه ولایت و امامت توسط گروه‌های مردمی، جهادی و ستاد بین‌المللی غدیر اجرا می‌شود و برای جلوگیری از موازی‌کاری و اقدامات بخشی یکی از دستگاه‌ها یا نهادها باید متولی شود تا برنامه‌های دهه ولایت و امامت در سطح استان به صورت منسجم باشد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما است که در حد امکان از برنامه‌های مردمی پشتیبانی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نهایت تلاش خود را خواهیم کرد از مرغ مازاد مصرف استان به مجموعه‌های که در راستای برنامه‌های غدیر بخواهند اطعام داشته باشند کمک کنیم و امیدواریم کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار