نماینده ولی فقیه در استان البرز:

هر زمان کشور تهدید شد، خون شهدا خنثی‌کننده مکر دشمنان بود

آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با خانواده‌های شهیدان «باقری» و «بختیاری» گفت: طی سال‌های گذشته هر زمان کشور توسط آشوب‌طلبان و دشمنان قسم‌ خورده کشور مورد تهدید قرار گرفت، خون شهدای بزرگوار کشورمان خنثی‌ کننده مکر و حیله دشمنان و آرامش‌بخش وضعیت کشور بوده است.
کد خبر: ۵۹۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 21June 2023

دیدار نماینده، ولی فقیه در استان البرز با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز به‌همراه معاون فرهنگی اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهیدان «الله‌وردی باقری» و «اسماعیل بختیاری» با ایشان دیدار و از آنان تجلیل کردند.

وی در این دیدار‌ها با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، تکریم شهید و شهدا را تکریم مقام انسان و انسانیت دانست و اظهار داشت: طی سال‌های گذشته هر زمان کشور توسط آشوب‌طلبان و دشمنان قسم‌خورده کشور مورد تهدید قرار گرفت، خون شهدای بزرگوار کشورمان خنثی‌کننده مکر و حیله دشمنان و آرامش‌بخش وضعیت کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه شهدا همچون مشعل‌های هدایت و نورانی هستند که باعث روشن شدن مسیر برای افراد جامعه می‌شوند، افزود: مشعل هدایت، چون چراغ، هم خودش روشن است و هم روشنی می‌بخشد.

گفتنی است در پایان این دیدار‌ها نماینده ولی فقیه در استان البرز با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار