فرمانده یگان‌های ویژه فراجا:

آذربایجان غربی جلوه‌گاه وحدت و انسجام ملی است

سردار «کرمی» گفت: اگر بخواهیم از محور وحدت و انسجام ملی در کشور نام ببریم باید استان آذربایجان غربی را مثال بزنیم چراکه مردم این خطه یکپارچه و متحد در لحظات حساس انقلاب با وحدت و انسجام اجازه رخنه بدخواهان را ندادند.
کد خبر: ۵۹۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ - 21June 2023

آذربایجان غربی جلوهگاه وحدت و انسجام ملی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان ویژه فراجا امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان گردان‌های عملیاتی سپاه و انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از راه‌های موثر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و مهترین قدم در راستای پیروی از راه شهیدان این است که هر کدام از ما بتوانیم سفیر یکی از شهدای والامقام باشیم و سیره و منش آن را در جامعه معرفی کنیم.

وی با تجلیل و تکریم از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: اگر بخواهیم از محور وحدت و انسجام ملی در کشور نام ببریم باید استان آذربایجان غربی را مثال بزنیم چراکه مردم این خطه یکپارچه و متحد در لحظات حساس انقلاب در کنار هم ایستادند و با وحدت و انسجامی که داشتند اجازه رخنه بدخواهان را ندادند.

سردار کرمی افزود: لذا ما باید قدردان پیشکسوتان باشیم و جا دارد از حجت الاسلام غلامرضا حسنی که محور مقاومت در آذربایجان غربی بود یاد کنیم.

فرمانده یگان ویژه فراجا اظهار داشت: از نگرش سیاستمداران و محافل علمی جهان دورنمای کشور جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری امید بخش است.

وی تصریح کرد: انسجام و وحدتی که امروز در بین مردم کشورمان وجود دارد نوید بخش و نشانه پیروزی بر دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها