فرماندار اردکان:

یاد شهدا باید در جامعه گسترش یابد

سبزواری گفت: یاد شهدا باید در جامعه گسترش یابد چرا که شهدا بهترین الگو برای همه مردم بویژه برای جوانان هستند.
کد خبر: ۵۹۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ - 21June 2023
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اردکان با حضور «حسین سبزواری» فرماندار اردکان و دیگر مسئولان امروز در فرمانداری اردکان برگزار شد.
 
فرماندار اردکان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به چهلمین سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده اولین فرمانده تیپ الغدیر یزد و انتخاب این شهید بزرگوار به عنوان شهید شاخص استان، بر لزوم شناساندن هرچه بیشتر این شهید بزرگوار به آحاد مختلف مردم بویژه نسل جوان جامعه تأکید کرد.
 
حسین سبزواری ضمن تأکید بر برگزاری منظم جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اردکان، اظهار داشت: یاد شهدا باید در جامعه گسترش یابد چرا که شهدا بهترین الگو برای همه مردم بویژه برای جوانان هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین «عباس زارع» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این نشست با اشاره به لزوم ساماندهی گلزار‌های شهدا، گفت: گلزار شهدای ما باید زیارتگاه اهل یقین باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین عباس زارع با اشاره به معرفی سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده به عنوان شهید شاخص استان یزد در سال جاری بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین هیئت‌های مذهبی برای معرفی سردار شهید عاصی زاده تأکید کرد و گفت: در ایام ماه محرم که مصادف با سالروز شهادت این شهید بزرگوار است وصیتنامه شهید عاصی زاده در هیئت‌های عزاداری قرائت شود.
 
وی اظهار داشت: همرزمان شهید عاصی زاده نیز با حضور در برنامه‌های مختلف به تبیین ابعاد و ویژگی‌های بنیانگذار و اولین فرمانده تیپ الغدیر یزد بپردازند.
 
در این نشست در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم چهلمین سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده بحث و تبادل نظر شد.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار