نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

باید برادرانه هر چه داریم در اختیار مردم قرار دهیم

«حاجی‌بابایی» گفت: همه جای کشور از جمله همدان مشکل دارد و باید این ایرادها را برطرف کنیم و برادرانه هر چه داریم در اختیار مردم قرار دهیم.
کد خبر: ۵۹۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 21June 2023

باید برادرانه هر چه داریم در اختیار مردم قرار دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری فامنین اظهار داشت: کارهای بزرگی در استان در حال پیگیری است و دل مردم باید شاد شود و کارهای انجام شده کم نظیر است.

وی افزود: در استان کارهای بزرگی در حال پیگیری و اجرا است و با حضور مسئولین کشوری ۱۱ هزار واحد مسکونی در استان کلنگ زنی شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است و به غیر از این مورد نیز ۱۱ هزار واحد دیگر نیز کلنگ زنی شده است و از این تعداد ۲۳ هزار واحد در شهر همدان است.

وی با بیان اینکه تعهد ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهر همدان داریم، گفت: در فامنین کارهای بسیاری در حال پیگیری است که یکی از این کارها خرید خودروهای مکانیکی برای شهرداری فامنین است.

حاجی‌‎بابایی خاطرنشان کرد: همه جای کشور از جمله همدان مشکل دارد و باید این ایرادها را برطرف کنیم و برادرانه هر چه داریم در اختیار مردم قرار دهیم.

وی متذکر شد: باید کارهای صورت گرفته را بازگو کنیم و یکی از بزرگترین جرم ها این است که دستاوردهای دولت و جمهوری اسلامی را نگوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار