پیام تبریک فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند به مناسبت روز بسیج اساتید

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان به مناسبت روز بسیج اساتید پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۵۹۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 21June 2023

پیام تبریک فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند به مناسبت روز بسیج اساتیدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و حجت الاسلام والمسلمین «دارابی» نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت روز بسیج اساتید پیامی به شرح ذیل صادر و این روز را به اساتید تبریک گفتند

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید چمران حقاً یک نمونه و مظهری بود از آن چیزی که انسان دوست میدارد تربیت جوانان ما و دانشگاهیان ما به آن سمت حرکت بکند. (مقام معظم رهبری)

سی و یک خرداد با خاطره بزرگ استاد عارفی عجین شده است که اطلاق این روز به نام بسیج اساتید جلوه‌ای از ویژگی‌های او را در جامعه زنده نگه می‌دارد و حامی رسالتی سنگین برای نخبه‌ترین قشر جامعه است.

مطمئناً نامگذاری روزی تحت عنوان «بسیج اساتید» که به یاد و نام شهید دکتر مصطفی چمران مزین شده است، از ارزشی والا برخوردار است، چرا که تاکیدی دوچندان بر نقش‌آفرینی استادان گرانقدر و بسیجیان خدوم در هدایت جامعه براساس ترویج خصایص اخلاقی و انسانی و همچنین مسئولیت پذیری برای حل مسائل کشور دارد.

امروز که کشور در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار دارد، این رسالت بر عهده استادان بسیجی است که همچون دوران دفاع مقدس لباس رزم بپوشند و در عرصه تقویت دانش بومی حضوری فعال داشته باشند و مسیر را برای پیشرفت و توسعه کشور هموار سازند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران، روز بسیج اساتید را به استادان بسیجی شهرستان نهاوند تبریک گفته و امیدواریم که خدای متعال شما را هم در جهاد علمی، هم در جهاد عملی، هم در جهاد بصیرت‌پراکنی در محیط علم و محیط دانشگاه و همچنین در محیط جامعه روزبه‌روز موفق‌تر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار