آیت‌الله «عابدینی» با خانواده معظم «شهید غلامرضا شریفی» در خاکعلی دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سفر به شهر خاکعلی با خانواده معظم شهید والامقام «غلامرضا شریفی» دیدار و گفت‌وگو کرد
کد خبر: ۵۹۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 22June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین،آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نمایده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به آیه 11 سوره توبه اظهار داشت: خداوند در این آیه می‌فرماید من مشتری جان و مال شما هستم که اگر به من بفروشید ضرر نمی‌کنید؛ شهدای عزیز ما این را به خوبی تشخیص دادند و جان، مال و ارزش‌ها خود را در راه خدا گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: کسانی که ایمان آورده‌‌اند و تمام عمرشان را خالصانه برای اعمال شایسته به کار گرفتند خداوند محبت آن‌ها را به تمام دل‌ها مقرار می‌دهد تا دوستدار آن‌ها باشند و شهید غلامرضا شریفی و همه شهدا مطیع خدا و رسول خدا بودند، مجاهد فی‌سبیل‌الله و پیرو رهبر بودند، هجرت در راه خدا داشتند و به فیض شهادت نائل آمد و عالی‌ترین مقام کرامت را تحصیل کرده و ماندگار شدند، آن کسی که شهید می‌شود برنده است.

شهید گرانقدر غلامرضا شریفی چهارم بهمن ۱۳۴۸، در خاکعلی از توابع شهر آبیک به دنیا آمد. در بیست و دوم فروردین ۱۳۶۶، در شلمچه به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید والامقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند تا سال ۱۳۸۰ پس از تفحص، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

آیت‌الله عابدینی به منظور معارفه امام جمعه جدید شهر خاکعلی به این شهر سفر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار