نماینده ولی فقیه در استان همدان:

خدمات اجتماعی فراوانی در حاشیه کنگره شهدای همدان ارائه می‌شود

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: خدمات اجتماعی فراوانی در حاشیه کنگره هشت هزار شهید استان همدان ارائه می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۵۹۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ - 22June 2023

خدمات اجتماعی فراوانی در حاشیه کنگره شهدای همدان ارائه می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان، اظهار داشت: کنگره هشت شهید استان همدان یک ظرفیت عظیم فرهنگی را در استان ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تلاش و کوشش همه دست‌اندرکاران برگزاری کنگره تلاشی مقدس و جهادی است، افزود: امروز نیازمند گسترش روحیه‌ای جهادی همانند روحیه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در جامعه هستیم. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی فراوانی در حاشیه این کنگره ارائه می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: تمرکز بر اجرای برنامه‌های مرتبط با کنگره شهدای استان در آموزش و پرورش باید خیلی بیشتر و با جدیت پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم یک یادواره برای بزرگداشت شهدای روحانیت با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی و یادواره‌ای با حضور ۸ هزار دانش‌آموز به نیابت از ۸ هزار شهید استان برگزار گردد؛ که اقداماتی خوب و ارزشمند است.

حجت‌الاسلام شعبانی متذکر شد: بسیاری از مشکلات ما با توسل به همین شهدای انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس حل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار