امام جمعه دزفول:

دولت سیزدهم توطئه به انزوا کشیدن ایران را به شکست کشاند

قاضی دزفولی گفت: برخلاف دولت قبل که تمام دنیا را تنها در چند کشور اروپایی می‌دید، دولت مردمی سیزدهم با گسترش تعامل‌ها با کشورهای همسایه و سایر کشورهای جهان توطئه به انزوا کشیدن ایران را به شکست کشاند.
کد خبر: ۵۹۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 23June 2023

دولت سیزدهم توطئه به انزوا کشیدن ایران را به شکست کشاندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر، اظهار داشت: دولت سیزدهم و آیت الله رییسی پای کار حل مسایل کشور و در مسیر آرمان‌های انقلاب در حال حرکت هستند.

وی افزود: سفرهای رییس جمهور به کشورهای مختلف که با استقبال مردم آن کشورها همراه شده است، جلوه‌هایی از ظرفیت‌ها و نفوذ انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

امام جمعه دزفول گفت: برخلاف دولت قبل که تمام دنیا را تنها در چند کشور اروپایی می‌دید، دولت مردمی سیزدهم با گسترش تعامل‌ها با کشورهای همسایه و سایر کشورهای جهان توطئه به انزوا کشیدن ایران را به شکست کشاند.

وی افزود: ناترازی بانک‌ها، صندوق‌های بازنشستگی و همچنین ناترازی در انرژی، ارز و بودجه مواردی است که دولت‌های قبل به سراغ آنها نمی‌رفتند و این موجب افزایش تورم در کشور بود که دولت رییسی این مردانگی را کرده و به سراغ این مسایل اساسی رفته است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ضرورت تبیین درست جنگ شناختی دشمن گفت: تصور برخی این است که حمله را دشمن آغاز کرده و ما در موضع دفاع قرار داریم ولی این تصور و تحلیلی نادرست است.

خطیب جمعه دزفول با اشاره به تغییر معادلات در منطقه و جهان متذکر شد: آمریکا و غرب به دنبال ائتلاف سازی علیه جبهه مقاومت و بر هم زدن ائتلاف موجود در جبهه مقاومت هستند که در هر ۲ سیاست علیه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شکست خوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار