یادداشت/ حامد افروغ

منافقین؛ در آستانه سقوط به زباله‌دان تاریخ

گروهک منافقین که در لفاظه‌هایشان خود را مجاهد می‌دانند، امروز غرق در تاوان خون‌هایی هستند که به ناحق ریختند و با امواج سهمگین همان خون‌ها به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.
کد خبر: ۵۹۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ - 24June 2023

منافقین؛ در آستانه سقوط به زباله‌دان تاریخگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس- حامد افروغ؛ مردم غیرتمند و آزاده‌مرام ایران بزرگ همواره در طول تاریخ برای آزادگی و استقلال خود هزینه‌های سنگینی پرداخته‌اند که گاهی به پیروزی رسیده و گاه از همان اول به شکست انجامیده است.

انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷، اما بزرگ‌ترین، منسجم‌ترین و البته شگفت‌ترین گام ملت ایران برای زیست مستقل بر اساس آزادگی بود، گامی که معادلات بسیاری از اندیشمندان جبهه استکبار را بهم ریخت و بذر دنیای نوین را با موفقیت در دل توده ملت‌های جهان کاشت.

فارغ از تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی بر جهان معاصر، دشمنی‌ها و دسیسه‌های بسیاری علیه این انقلاب صورت گرفت که موثرترین آن‌ها دسیسه‌های عناصر داخلی و نفوذی‌ها بود.

در این میان سهم منافقین که خود را نماینده خلق! می‌خواندند در راس همه خیانت‌ها و توطئه‌ها بود که آمار بالای ترورها، دسیسه‌ها، خراب‌کاری‌ها و ضربه‌هایی که به ملت ایران روا داشتند، حاکی از آن است که این گروهک ضاله، سمی‌ترین و جدی‌ترین دشمن انقلاب اسلامی هستند.

با بررسی وضعیت دشمنان و مخالفان ایران و انقلاب اسلامی، گروهک منافقین به دلیل نفاق ریشه‌دار خود که با هزاران رنگ و لعاب پوشانده شده از جدی‌ترین و خطرناک‌ترین آنهاست. خیانت‌های آنان در کمک به صدام برای تصرف شهر «مهران» و حمله به کشور از غرب برای فتح تهران تا لو دادن برخی عملیات‌ها، از جمله خیانت‌های آنها برای زمین زدن انقلاب اسلامی و از پس آن استیلا یافتن بر سرنوشت ملت ایران است.

ایران اسلامی اما با همه خیانت‌هایی که از سوی منافقین و امثالهم صورت گرفته، از آنجا که همچنان در مسیر حق قرار دارد و با وجود همه کاستی‌ها، ضعف‌ها و کارشکنی‌ها در طول نزدیک به نیم قرن عمر خود توانسته یکی پس از دیگری بر چالش‌ها غلبه یابد و راه خود را باز کند.

امروز نیز به سبب اراده دولت برای گشایش ظرفیت‌های پنهان کشور و البته اصلاح مسیرهای غلط گذشته در حوزه اقتصادی، کشور در وضعیت اقتدار قرار گرفته تا بتواند رهین آن مشکلات کهنه مردم را مرتفع سازد. در این روند ازاله گروهک منافقین از سر راه پیشرفت ملت ایران یکی از کارهایی است که می‌تواند سنگ‌های بزرگی را از سر راه بردارد.

درخواست جدی و تحکم آمیز به غرب جهت استرداد منافقین خصوصا مریم رجوی، می‌تواند اقدامی موثر برای شناسایی عناصر داخلی آنها باشد تا مانع از هزینه‌تراشی بیشتر از این برای ملت و البته دسیسه‌های بعدی باشد.

از این رو ایران بزرگ باید به خون‌خواهی کسانی که به ناحق توسط این گروهک ظالم، فاسد، منحرف و خائن کشته شدند، تا محاکمه کامل و بدون بخشش آنها اقدامات لازم را پیگیری کند تا سرنوشت این گروهک درسی باشد برای همه کسانی که برای خیانت به کشور خود، علاوه بر قتل و کشتار، راه را برای استیلای اجانب بر کشور هموار می کنند.

انتهای پیام/ ۱۱۲

نظر شما
پربیننده ها