مادر شهیدان «صمدیان» به لقاءالله پیوست

حاجیه خانم گل بانو خوش باطن مادر شهیدان والامقام «رضا و قربانعلی صمدیان» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در پاکدشت دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۹۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 24June 2023

مادر شهیدان والامقام «صمدیان» به لقاءالله پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «گل‌بانو خوش باطن» مادر شهیدان والامقام «رضا و قربانعلی صمدیان» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، پیش از ظهر روز جمعه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این مادر بزرگوار شهیدان ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه در خیابان صاحب الزمان(عج) میدان آزادگان پاکدشت تشییع و جهت تدفین به گلزار شهدای روستای وزوان اصفهان منتقل می‌شود.

شهید رضا صمدیان یكم فروردین ۱۳۴۸، در شهرستان پاكدشت چشم به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم دی ۱۳۶۶، با سمت آر‌پی‌جی‌زن در ماووت عراق بر اثر اصابت تركش خمپاره به پا و سینه، شهید شد. پیكرش را در گلزار شهدای روستای وزوان اصفهان به خاك سپردند.

شهید قربانعلی صمدیان، ششم تیر ۱۳۴۲، در روستای وزوان از توابع شهرستان اصفهان به دنیا آمد. این شهید گرانقدر در پنجم مرداد ماه ۱۳۶۷، در اسلام آباد غرب هنگام درگیری با نیرو‌های سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها