دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل صدا و سیمای استان

علی واحد به همراه سردار «مصطفی اکبری» از فرماندهان دفاع مقدس و مقاومت استان با حضور در صدا و سیمای مرکز اردبیل، ضمن تبریک انتصاب مدیر کل جدید صدا و سیما با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۹۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 24June 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل صدا و سیمای استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و سردار سرتیپ دوم پاسدار«مصطفی اکبری» از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس و مقاومت و «اسفندیار هوشیار» مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل صبح امروز (شنبه) با حضور در صدا و سیمای مرکز استان اردبیل، ضمن تبریک انتصاب «سید محسن لطیفی» به سمت مدیر کل جدید صدا و سیمای اردبیل با وی دیدار و گفتگو کردند.

واحد در این دیدار اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس دارای بزرگترین میراث فرهنگی و تربیتی و آموزشی برای هر ایرانی و حتی افراد و ملت‌های دیگر است و اشاعه این فرهنگ برای نهادینه شدن آن در جامعه و بتن خانواده‌ها وظیفه قانونی و شرعی و اخلاقی هر انسان آشنا با این فرهنگ است.

واحد افزود: صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در بحث نشر ارزش های دفاع مقدس هم افزایی و همکاری خوبی با هم دیگر دارند و می توانند از ظرفیت های متنوع یکدیگر تا حد زیادی بهره‌برداری کنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل نیز متذکر شد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس از راه‌های اصلی و موثر برون رفت از معضلات و مشکلات اخلاقی و اجتماعی موجود در جامعه است و می‌توان با پیروی از این فرهنگ غنی و عاشورایی ارزش‌های انسانی و اسلامی بسیار زیادی را در بین مردم و جامعه زنده کرد.

سردار اکبری در این دیدار با تأکید بر اینکه صدا و سیما دانشگاه بزرگ معارف و سبک زندگی است افزود: کار در سنگر رسانه و صدا و سیما بسیار حساس و ارزشمند است و در ردیف جهاد در خط مقدم نبرد قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها