ساعت بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی اعلام شد

در راستای مدیریت بهینه مصرف برق در فصل گرما، ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی (پانوراما دفاع مقدس) در فصل تابستان اعلام شد.
کد خبر: ۵۹۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ - 24June 2023

اعلام ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای مدیریت بهینه مصرف برق در فصل گرما، ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی از سوم تیر تا ۳۱ مرداد، از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا ۱۳ و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه تعطیل است.

پیش از این در خبر تغییر ساعات بازدید از مجموعه، هر دو بخش تالار‌های هفت‌گانه موزه و همچنین سراسرنمای مقاومت، از ساعت ۱۵ تا ۲۰ ذکر شده بود که به‌علت استقبال گروه‌های مردمی از مجموعه سراسرنمای مقاومت، ساعات بازدید آن عوض شده و به ساعت هشت تا ۱۳ تغییر کرد.

موزه و سراسرنمای مقاومت که بخشی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، بر پایه سناریو روایت مقاومت در برابر نظام سلطه بر مبنای اندیشه‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است. این مجموعه در امتداد و بر مبنای انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس، جریان‌های مقاومت در سراسر عالم را روایت می‌کند.

سراسرنمای دفاع مقدس که از آن با عنوان پانورامای دفاع مقدس یا پانورامای مقاومت هم نام برده می‌شود، یک پرده سینمای کاملا کروی که در آن فیلم‌های با موضوع دفاع مقدس به صورت کاملا ۳۶۰ درجه نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار