استاندار اردبیل؛

اجرای پروژه‌های اقتصادی تحول‌آفرین حمایت می‌شود

استاندار اردبیل تلاش فرمانداران برای تبیین اهمیت انتخابات مجلس در سرنوشت استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: تأثیر نمایندگان مجلس در پیشرفت استان‌ها غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۵۹۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ - 24June 2023

اجرای پروژه‌های اقتصادی تحول‌آفرین در شهرستان‌ها مورد حمایت استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «حامدعاملی» استاندار اردبیل در نشست یک روزه فرمانداران استان اردبیل که با محوریت انتخابات و بررسی مسائل استان برگزار شد، اظهار کرد: بیش‌ترین منابع اعتباری در مرکز کشور متمرکز است که وجود نمایندگان تأثیرگذار و همراهی مسؤولان ارشد استانی، در جذب اعتبارات و پیشرفت استان نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حضور مردم در انتخابات و بیان تأثیر انتخابات در سرنوشت مردم، افزود: مشارکت مردم و دقت در انتخاب افرادی که منافع استان اردبیل را پیگیر هستند، سرنوشت‌ساز بودن انتخابات را ثابت می‌کند و این موضوع باید برای مردم تبیین شود.

استاندار اردبیل با تأکید بر رعایت بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان‌ها، ادامه داد: مسؤولان اجرایی امانت‌داران آرای مردم هستند و در جریان آگاه‌سازی مردم برای حضور در انتخابات، کسی حق سوگیری ندارد که در صورت دریافت گزارشی در خصوص سوگیری، برخورد‌های لازم قانونی انجام می‌شود.

عاملی با اشاره به ارزیابی عملکرد فرمانداران، بیان کرد: تسریع در اقدامات اجرایی پروژه‌های مهم و تأثیرگذار، رفع موانع سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت از اجرای طرح‌های تحول‌آفرین اقتصادی، از جمله اقداماتی است که فرمانداران باید در راستای رونق منطقه عملیاتی کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به جذب ۱۲۰درصدی اعتبارات تخصیص‌یافته از محل ملی به استان در سال گذشته گفت: ۱۳۰۰میلیارد تومان منابع از محل ماده ۵۶ و ۱۰۰۰میلیارد تومان از ظرفیت تهاتر نفت در سال گذشته به استان جذب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها