عزیمت مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به تهران جهت تجلیل از شهید ایلامی مدافع حرم

«جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همراه سردار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین از خانواده اولین شهید مدافع حرم در استان «حشمت سهرابی» دیدار و تجلیل بعمل آوردند.
کد خبر: ۵۹۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ - 24June 2023

عزیمت مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به تهران جهت تجلیل از شهید ایلامی مدافع حرمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همراه سرتیپ پاسدار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و «افشین مظفری» شهردار ایلام از خانواده اولین شهید مدافع حرم در استان «حشمت سهرابی» دیدار و تجلیل بعمل آوردند.

«جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن تسلیت و تبریک به خانواده شهید سهرابی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسؤولان از خانواده‌های معظم شهدا تأکید داشته‌اند؛ و قدردانی از خانواده معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و در حقیقت دیدار با چنین عزیزانی را توفیقی بزرگ برای خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: شهادت این شهید بزرگوار را در راه دفاع از حریم کبریایی حضرت زینب (س) افتخار بزرگی برای این شهید والا مقام و خانواده وی است و این رشادت‌ها نزد خداوند متعال صاحب اجر بزرگی خواهد بود.

شهید والامقام «حشمت سهرابی» در سال ۱۳۴۸ در روستای «ارمو» از توابع شهرستان دره شهر دیده به جهان گشود.

این شهید گرانقدر تنها شهید مدافع حرم استان ایلام است که در تاریخ ۲ تیرماه سال ۱۳۹۲ در شهر حلب سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و در جبهه نبرد با داعش، به فیض والای شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها