مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد؛

افتتاح یک واحد مسکونی در روستای اروست چهاردانگه ساری

«معافی» گفت: یک واحد مسکونی مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در روستای اروست دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه ساری افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ - 24June 2023

افتتاح یک واحد مسکونی در روستای اروست چهاردانگه ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «میثم معافی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران امروز از چندین واحد مسکونی نیمه کاره مددجویی و دو طرح اشتغالزا بوم‌گردی و مزرعه کاشت زرشک در روستا‌های اروست، مالخواست، قلعه‌سر و اراء دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه شهرستان ساری بازدید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در حاشیه این بازدید گفت: یک واحد مسکونی مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که با هزینه ۱۴۰ میلیون تومان ساخته شده بود امروز در روستای اروست دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه ساری افتتاح شد.

معافی افزود: اولویت این اداره کل رسیدگی به مناطق محروم با ضریب بالا است که امیدواریم بتوانیم با هم افزایی تمامی ظرفیت‌ها آن را به انجام برسانیم.

وی تاکید کرد: ۲۰ درصد از ظرفیت‌های اعتباری مازاد این اداره کل ویژه مناطق محروم است که امسال بصورت ویژه برای محرومیت زدایی به دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه ساری هم اختصاص می‌یابد.

معافی ادامه داد: حدود ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا امسال به این منطقه تحقیق و تخصیص خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: هر مددجوی مجردی که اقدام به ازدواج کند کمیته امداد امام در کمترین زمان ممکن جهیزه مورد نیاز برای آغاز زندگی آنان را فراهم و تحویل می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار