مسئول توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

«معتمدی» گفت: فراخوان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی منتشر و اختتامیه آن در مازندران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 25June 2023

پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود«مهدیه معتمدی» مسئول توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم‌آباد، از برگزاری پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی  خبر داد و اظهار داشت: با توجه به جنگ تمام عیار فرهنگی ورسانه‌ای  دشمنان انقلاب، حضور مستمر و مؤثر فعالان حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی ضروری است.

مسئول توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان گفت: ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت می‌تواند خنثی کننده دسیسه‌های بی شمار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب و نظام باشد.

معتمدی افزود: پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در سه بخش دانش آموزی، پیشکسوتان دفاع مقدس و عمومی و با محورهای صوتی و تصویری نماهنگ و پادکست، پیام‌های فضای مجازی شامل توئیت، عکس نوشت، متن، دل نوشته، عکس، استیکر، اینفوگرافیک، پویانمایی شامل موشن گرافیک، انیمیشن، کمیک موشن، سایت‌ها و پیام رسان ها و برنامه‌های کاربردی است.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار سی و یکم تیر سال جاری و اختتامیه آن نیز در هفته دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران خواهد بود.

مسئول توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان ادامه داد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت به نشانی www.defafestival.com به دبیرخانه جشنواره ارسال و در خصوص اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری آن در پیام رسان های داخلی به آدرس @defafestival مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها