درخواست ۴۲۰ جانباز کهگیلویه و بویراحمدی در کمیسیون پزشکی بررسی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست ۴۲۰ جانباز ساکن این استان برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.
کد خبر: ۵۹۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 25June 2023

درخواست ۴۲۰ جانباز کهگیلویه و بویراحمدی در کمیسیون پزشکی بررسی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این کمیسیون پزشکی که به‌مدت ۲ روز در یاسوج برگزار شد، ۱۶۰ نفر برای ارتقای خدمات حق پرستاری و ۲۶۰ جانباز نیز برای افزایش درصد جانبازی درخواست داشتند.

وی بیان کرد: کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ، درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک‌های تروریستی شامل تیروترکش، موج انفجار و شیمیایی برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تصمیمات اولیه کمیسیون با حضور ۳۵ نفر از عوامل اجرایی که ۱۰ نفر آنان اعزامی از تهران بودند گرفته شده و نتیجه نهایی نیز پس از ۲۰ روز به صورت پیامکی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جانبازان به‌عنوان یادگاران روز‌های سخت مقاومت و خون تأکید کرد: کیفیت بخشی به خدمات‌رسانی به این ایثارگران از اولویت‌های دولت سیزدهم است. وجود ۱۰ هزار و ۸۲۵ جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰ درصد هستند نشان دهنده میزان مشارکت چشمگیر مردم استان در فعالیت‌های وطن دوستانه در دوران جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار