سردار سلامی:

سپاه با الگوی عاشورا جوان‌های مومن را وارد میدان جهاد کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر پیوند نهاد انقلابی سپاه با عاشورا و نهضت حسینی گفت: سپاه نسخه‌ای جهادی از سر‌چشمه عاشورا است.
کد خبر: ۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴ - 11November 2013

سپاه با الگوی عاشورا جوان‌های مومن را وارد میدان جهاد کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین سلامی"، جانشین فرمانده کل سپاه در همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه اظهار داشت: عاشورای حسینی نمایانگر تمامی فضیلتها در کاملترین شکل ممکن است.

سردار سلامی با تاکید بر پیوند سپاه به عنوان نهادی انقلابی با عاشورا و نهضت حسینی گفت: سپاه یک نسخه جهادی از سرچشمه عاشورا است که با بهرهگیری از این الگوی کامل توانسته انسانهایی مومن و ولایی را در عین جوانی وارد عرصه و میدان جهاد کند.

گفتنی است، در مدت برگزاری همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه، مهندس فتاح مدیر عامل بنیاد تعاون، سردار قریشی معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سردار عبداللهی جانشین معاون بهداشت و درمان سپاه و حجج الاسلام بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و پیشوایی از اساتید اخلاق به سخنرانی و ارائه دیدگاهها و نظرات خود در موضوع پیشگیری از جرائم و تخلفات پرداختند.

یادآور میشود، با توجه به تقارن برگزاری همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سخنرانان و مدعوین در خصوص تأثیر فرهنگ عاشورا در نقش آفرینی و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار