در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا مطرح شد؛

وزیر کشور: حضور صبورانه و مقتدرانه فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ روحیه شهادت‌طلبی و مجاهدت، فراجا را به نیرویی شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است

وحیدی با اشاره به حضور صبورانه و مقتدرانه فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، گفت: روحیه شهادت‌طلبی و مجاهدت فراجا را به نیرویی شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.
کد خبر: ۵۹۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 25June 2023

وزیر کشور: حضور صبورانه و مقتدرانه فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ روحیه شهادت‌طلبی و مجاهدت، فراجا را به نیرویی شکست‌ناپذیر تبدیل کرده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با بیان اینکه مرزبانان ما مظلومانه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: شهدای ما ایمان آوردند و در راه خدا جهاد کردند و بالاترین درجه را نزد خداوند دارند.

وحیدی گفت: خداوند بشارت رحمت، رضوان الهی و جنات الهی می‌دهد و نعمت‌های پایدار نصیب شهیدان است؛ شهدا وجود خود را فدا کردند تا ایران بزرگ و مردم ما در اوج عزت، سربلندی و آرامش و آسایش باشند.

وزیر کشور ادامه داد: شهدای ما پرده و نمایشی از شرافت، عزت، سربلندی و خداخواهی و خداجویی هستند؛ فرماندهی انتظامی یک نهاد انقلابی است که در دلش این شهیدان پرورش پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز مکان‌های مختلف با وجود این شهدا نام‌دار می‌شوند، اظهار کرد: امروز برجک مزه سر با وجود این شهیدان در بین مردم ما آشنا است؛ شهدا با خون خود هر نقطه را به نقطه‌ای مقدس تبدیل کردند.

وحیدی افزود: باید برای شهدای ما یادبود ساخته شود تا نشان داده شود این انسان برای کشور خود چه کرد و مشتاقانه برای دفاع از سرزمین و ملت جان خود را فدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا به خصوص شهدای فراجا در میدان حضوری مقتدر دارند و در فراغ فرزند خود خم به ابرو نمی‌آورند.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز فراجا به مدرسه‌ای برای تربیت فرزندان ایران اسلامی تبدیل شده است، گفت: امروز فرزندان ایران اسلامی در فراجا برای دفاع از وطن و سرزمین اسلامی تربیت پیدا کرده و استوار و شجاعانه در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با تاکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال بی ثباتی و ناامن نشان دادن کشور است، تصریح کرد: مجموعه فراجا و فرزندان رهبر معظم انقلاب اسلامی این آسایش و آرامش را برای مردم ما به ارمغان می‌آورند.

وی تاکید کرد: امروز علی‌رغم‌ ناامنی‌ در برخی کشورها، ایران کشوری امن است و فراجا همچون سدی مستحکم در برابر هنجارشکنان قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: روحیه شهادت طلبی، مجاهدت و از خودگذشتگی، فراجا را به نیرویی شکست ناپذیر تبدیل کرده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند مسئولین انتظامی ما در همه حوزه‌ها در میدان هستند و امنیت عمومی، اجتماعی و فردی را به ارمغان‌ می‌آورند.

وی با اشاره به نقش فراجا در جنگ ترکیبی دشمن گفت: فراجا در جنگ ترکیبی صبورانه و مقتدرانه وارد میدان شدند و نقشه‌ دشمنان برای ناامنی و بی ثباتی با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار