فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رهبر انقلاب در همه بزنگاه‌های تاریخ جهان اسلام را هدایت می‌کند

سردار «خرم‌دل» گفت: ما مفتخر به وجود رهبری حکیم هستیم که در همه بزنگاه‌های تاریخ، جهان اسلام را هدایت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 25June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در یادواره شهدای حماسه «پد خندق» که در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: این محفل سند بسیار ارزشمندی است برای مقابله با کسانی که احیانا بخواهد انقلاب و نظام ما و بحث شهید و شهادت را زیر سوال ببرند.

وی افزود: در طول دفاع مقدس با یک رژیم تا بن دندان مسلح روبرو بودیم و برای اولین بار در طول تاریخ، دو ابرقدرت شرق و غرب در یک موضوع متحد شدند و همه دشمنان اسلام در کنار رژیم بعث بودند و در مقابل ما قرار داشتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خون شهید هدررفتنی نیست، گفت: امروز هیچ‌کس در عراق از کشته‌های جنگ به نیکی یاد نمی‌کند یادواره برگزار نمی‌کنند و کوچه‌هایشان به نام شهدا نیست اما در ایران هر کوچه‌ای به نام شهیدی نام‌گذاری شده و همواره یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

خرم‌دل با اشاره به اینکه شهید سلیمانی و همه شهدای ما در مقابل ظلم ایستادند، تصریح کرد: اگر دشمنان ما می‌دانستند شهادت سردار سلیمانی اینطور مکتبش را در دنیا طنین‌انداز می‌کند او را به شهادت نمی‌رساندند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس با ترکیبی از کشور‌ها مقابله می‌کردیم امروز هم در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار هستیم اما ما مفتخر به وجود رهبری حکیم هستیم که در همه بزنگاه‌های تاریخ، جهان اسلام را هدایت می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ما مردم بزرگی داریم و در هیچ جای دنیا کشوری وجود ندارد که تا این حد مورد هجمه قرار گیرد اما مردمش ذره‌ای از مسیر خود عدول نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها