رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

فرهنگ «غدیر» کامل‌ترین سبک برای رسیدن به کمال است

حجت‌الاسلام «صالحی‌نسب» فرهنگ غدیر را کامل‌ترین سبک برای رسیدن به کمال دانست و گفت: در تمامی دوران‌ها، دشمنان اسلام به دنبال کم‌رنگ‌سازی فرهنگ غدیر بوده‌اند.
کد خبر: ۵۹۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 25June 2023

حجت‌الاسلام صالحی‌نسببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در جمع رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های نیروی زمینی ارتش، ضمن تشریح اهمیت واقعه غدیر اظهار داشت: غدیر صرفاً نام یک سرزمین نیست، بلکه یک تفکر، نشانه‌ای از تداوم خط نبوت و روز اکمال دین، اطعام نعمت و روز خوشنودی خداوند است.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب با بیان اینکه باید بتوانیم فرهنگ غدیر را در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کنیم، افزود: فرهنگ غدیر، کامل‌ترین سبک برای رسیدن به کمال است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال کم‌رنگ‌سازی فرهنگ غدیر در میان آحاد جامعه به‌ویژه جوانان هستند، تصریح کرد: غدیرخم شناسنامه و سند حقانیت ما است. غدیر و امامت است که اسلام را کامل می‌کند و دشمنان هم از اشاعه فرهنگ غدیر و مسأله امامت و رهبری در هراس هستند.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب در پایان با بیان اینکه دهه امامت و ولایت برای مسلمانان، اهمیت ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: در تمامی دوران‌ها، دشمنان اسلام با ابزار‌های مختلف به دنبال کم‌رنگ سازی فرهنگ غدیر در بین مسلمانان جهان بوده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار