فرمانده سپاه استان بوشهر:

تنها راه نجات کشور بهره‌گیری از ویژگی‌های شهداست

سردار «رزمجو» گفت: شهدا ارزش، ابدیت و جاودانگی را برای خود و دیگران به ارمغان آوردند و تنها راه نجات کشور استفاده و بهره‌گیری از ویژگی‌های شهدا است.
کد خبر: ۵۹۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 25June 2023

جانفشانی شهدا سبب در هم شکسته شدن کاخ‌های زور در دنیا شده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار پاسدار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حماسه مجنون محله سرخور بندر گناوه اظهار داشت: شهدا ارزش، ابدیت و جاودانگی را برای خود و دیگران به ارمغان آوردند و باعث در هم شکسته شدن کاخ‌های زور دنیا شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: تنها راه نجات کشور استفاده و بهره‌گیری از ویژگی‌های شهدا است که با تاسی از شهدای کربلا و سیره اهل بیت (ع) حماسه‌های ماندگار و فراموش نشدنی رقم زدند.

رزمجو ادامه داد: در کنار شهدا، خانواده‌های معظم این عزیزان و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس با صبر و استقامت همراه با عزت، اقتدار، افتخار و سرافرازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند و پشتوانه نظام هستند.

وی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورای حسینی، حماسه‌هایی که در تاریخ صدر اسلام به وقوع پیوست، آفریدند و به سیل خروشان شهدای کربلا پیوستند.

رزمجو با بیان اینکه شهادت سرمایه‌ای از جان برای حفظ دین مبین اسلام و انقلاب و پیشرفت اهداف قرآن است، عنوان کرد: وصیت نامه شهدا را اگر مطالعه کنید غیرممکن است که بحث قرآنی و دفاع از دین خدا در آن نباشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: کشورمان دارای دولتی است که به دنبال ارزش‌های الهی است و تلاش می‌کند که مشکلات کشور را یکی پس از دیگری برطرف کند.

رزمجو نقش رزمندگان شهرستان گناوه را در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم دانست و گفت: رزمندگان غیور این شهرستان در جزیره مجنون در بدترین وضعیت آن زمان با حداقل امکانات مسیر را برای عبور همرزمان خود در برابر مدرن‌ترین سلاح‌های دنیا هموار و با تقدیم ۹ شهید ضربه سختی بر پیکر دشمن بعثی وارد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار