مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به عزت و اقتدار رسید

سرهنگ «حبیبی» با اشاره به نقش دفاع مقدس در تثبیت اقتدار نظام اسلامی، گفت: ملت‌ها در یک رویداد بزرگ عزیز و عزتمند می‌شوند و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، به عزت و اقتدار رسیدند.
کد خبر: ۵۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 25June 2023

ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به عزت و اقتدار رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت،‌ سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در مراسم تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس گیلان، به نقش شهید چمران در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: شهید چمان الگوی ولایتمداری و بینش سیاسی است.

وی با اشاره به نقش دفاع مقدس در تثبیت اقتدار نظام اسلامی، تصریح کرد: ملت‌ها در یک رویداد بزرگ عزیز و عزتمند می‌شوند و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، به عزت و اقتدار رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف دستاورد داشته است، بیان کرد: نباید فقط به جبهه بپردازیم و همه ابعاد دفاع مقدس نیازمند بازخوانی است.

سرهنگ حبیبی، دفاع مقدس را موجب ارتقای فرهنگ و ادب ایران دانست و افزود: دفاع مقدس به هنر ایران غنا بخشیده و شاهد فیلم، تئاتر، کتاب، شعر و... دفاع مقدس هستیم.

وی دفاع مقدس را یکی از عرصه‌های جهاد تبیین دانست و گفت: از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری می‌خواهیم در حوزه تاریخ شفاهی و زندگینامه و سبک زندگی شهدا و ایثارگران قلم بزنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، یکی از جلوه‌های دفاع مقدس را وحدت بخشی دانست و خاطرنشان کرد: در دوران جنگ همه گروه‌های سیاسی متحد شدند و تاب‌آوری مردم بالا رفت، اگرچه با مشکلات فراوان مواجه بودیم، اما کشور اداره شد و لذا امروز برای برطرف شدن مشکلات فرهنگی و اجتماعی به الگوی دفاع مقدس نیاز داریم.

انتهای پیام/ سمیه اقدامی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار