در نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و هیئت مدیره تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار یوسفعلی‌زاده: لازمه موفقیت در نشر ارزش‌های دفاع مقدس انس با مأموریت‌های این عرصه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: هرکس در هر موقعیتی که قرار دارد تلاش کند حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی پیش برود و به سرانجام برسد؛ مهم آن است که با مأموریت انس بگیرد و به اصل مأموریت بپردازد و هرچه در توان دارد به میدان بیاورد.
کد خبر: ۵۹۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 26June 2023

سردار یوسفعلی‌زاده: لازمه موفقیت در نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ انس با مأموریت‌های این عرصه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و هیئت مدیره تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: بحمدالله پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح استان ایجاد ساختار کرده‌اند و فعالیت دارند که تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده‌اند. اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تعدادی از تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس در ارتباط است.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک ساختار ستادی و مجموعه هماهنگی و تعاملی است و راه‌ انتخابی‌اش استفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف مأموریتی است.

این مسئول ادامه داد: دل‌های کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت یکی است. تمایل داریم هرکس در هر موقعیتی که قرار دارد تلاش کند حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی پیش برود و به سرانجام برسد؛ مهم آن است که با مأموریت انس بگیرد و به اصل مأموریت بپردازد و هرچه در توان دارد به میدان بیاورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: در سطح استان عقبه‌ای نزدیک به هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی مرتبط هستند که نسبت به جامعه ایثارگری استان آمار پایینی است اما از هر ظرفیتی برای گسترش تعاملات استفاده می‌کنیم و از حضور پیشکسوتان دفاع مقدس استقبال می‌کنیم و این حضور را ارزش‌ می‌گذاریم و قدر می‌دانیم.

یوسفعلی‌زاده گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به موازات پیگیری اقدامات عمرانی در راستای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه‌های ادبیات، هنری و سینمایی، تدوین دانشنامه دفاع مقدس، فضای مجازی و همچنین تبلیغات و رسانه را دنبال می‌کند.

وی بیان داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس با هر عضویتی که آمادگی خود را برای همکاری در راستای اجرای هرچه بهتر مأموریت اعلام کرده‌اند استفاده کرده‌ است چراکه مأموریت خود را مقدس و در امتداد جهاد حماسه‌آفرینان دفاع مقدس می‌داند و برای پیگیری آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ارائه کرد.

در این نشست اعضای هیئت مدیره تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضمن بیان دغدغه‌های خود به ارائه راهکار جهت ارتقای سطح تعاملات دوجانبه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار